Kinderfonds

Het kinderfonds is opgericht om educatieve dierenwelzijnsprojecten te steunen. Hierbij kunt u denken aan activiteiten die georganiseerd worden op kinderboerderijen. De nadruk bij deze activiteiten ligt op het voorlichten van kinderen van de basisschool en speelse omgang met (huis) dieren.

Wist je dat veel kinderen en ouders niet weten dat konijnen een maatje en best veel verzorging nodig hebben. Vaak impulsief aangeschaft en vaak al na een tijdje weer weg gedaan, terwijl ze in eerste instantie zo schattig waren. Voorlichting kan hier verandering in brengen

Donaties van particulieren en bedrijven specifiek voor dit doel worden lokaal besteed, waardoor de betrokkenheid wordt vergroot en voor bedrijven lokaal maatschappelijk ondernemen een gezicht krijgt. Vermeld bij een donatie altijd de plaats zodat je steun ook voor lokale activiteiten wordt gebruikt.

Er zijn reeds activiteiten geweest op verschillende kinderboerderijen die dankzij jouw donaties een bijdrage uit het kinderfonds hebben mogen ontvangen. Uiteraard willen we nog meer activiteiten laten plaatsvinden en dit kan door jouw steun.

Help mee ook bij jou in de buurt.

Samen maken we het verschil!

Ik wil via Machtiging doneren

Hartelijk dank!              Al vanaf 2 euro per maand help je mee!